Zakelijkedriesprong

Alles over het zakelijk leven en meer!

Chatbot voor theater

Chatbot voor theater

Veel mensen hebben al eens een bezoek gemaakt aan een theater. Veel scholen maak een bezoek aan een theater als schooluitjes maar ook veel mensen gaan er voor recreatie naar toe. Er zijn veel verschillende voorstellingen die hier worden gegeven. Dit kan gaan om toneelstukken, musicals, cabaretvoorstellingen, ballet, dans, zang en muziek. Veel steden beschikken over hun eigen schouwburg of openluchttheater. Hier kunnen alle verschillende optreden worden gegeven. Zo telt Nederland meer dan 650 theaters. Deze theaters beschikken allemaal over hun eigen website. Hier wordt allerlei informatie gegeven over het theater. Zo wordt de agenda gedeeld met alle optredens en kun je je eigen kaartjes boeken voor bepaalde optredens.

Wat is een chatbot?

Een chatbot is maatwerk. Met een chatbot wordt gesprekken geautomatiseerd met potentiële klanten. Een chatbot beantwoord veel gesteld vragen, helpt websitebezoekers en verzamelt 24 uur per dag leads. Op deze manier kun je alle klanten op de website helpen met de dingen waar zij hulp bij nodig hebben. Degene die een vraagt stelt in de chat krijgt een geautomatiseerd antwoord terug van de robot. Deze antwoorden zijn allemaal verwerkt in het kenniscentrum dat is opgesteld door de chatspecialisten. Hier zijn ontzettend veel antwoorden op alle vragen te vinden.

Toegevoegde waarde van een chatbot

Een chatbot is 24 uur per dag beschikbaar. Er kan dus altijd direct antwoord worden gegeven op de vraag van de klant. Klanten hoeven dus niet eerst te wachten op reactie per mail of telefoon. Dit creëert meer klanttevredenheid bij de klanten. Als de chatbot niet direct het antwoord kan geven of de klant heeft behoeft aan persoonlijk contact staan de chatspecialisten altijd klaar. Op deze manier kunnen de chats altijd worden overgenomen als daar behoeft voor is vanuit de klant. Door het integreren van een chatbot kunnen al veel vragen direct worden beantwoord door de klant. Op deze manier neem je ook werk uit handen van de klantenservice zij hebben dan weer tijd voor andere werkzaamheden.